Outsourcing urządzeń
		
		Strategię outsourcingu wdrażamy najczęściej w zakresie automatyki biurowej, informatyki, operacji  pomocniczych i logistyki. Outsourcing jest usługą polegającą na przekazaniu naszej firmie całości lub części zadań z  zakresu informatyki  lub operacji pomocniczych tj. konserwacje i naprawy sprzętu, przetwarzanie danych, rozwój aplikacji ,druk, konsulting.
			
			
		Umowa outsourcing to wsparcie dla Klienta podczas zakupu sprzętu czy przy wyborze oprogramowania. Pomagamy i doradzamy tak, aby w pełni wykorzystać możliwości obecnego zaplecza IT, jak również w miarę elastycznie rozbudowywać go o nowe elementy.
Outsourcing to również pomoc w przypadku wystąpienia awarii. Od momentu zgłoszenia problemu nasi inżynierowie i technicy serwisu usuwają usterkę zdalnie lub podczas wizyty.
Korzyści
Rozwiązanie takie przynosi klientowi korzyści w postaci:
- obniżenia kosztów utrzymania środowiska dokumentowego
- podniesienie, jakości usług
- dostępu do nowych innowacyjnych rozwiązań i technologii w procesie produkcji i obiegu dokumentów
- dostępu do bazy wiedzy firmy
- zależną od umowy pomoc techniczną
 
 

Wszelkie prawa zastrzeżone EURO-OFFICE 2025 
	site by DAGSON MEDIA STUDIO










