Outsourcing urządzeń
Strategię outsourcingu wdrażamy najczęściej w zakresie automatyki biurowej, informatyki, operacji pomocniczych i logistyki. Outsourcing jest usługą polegającą na przekazaniu naszej firmie całości lub części zadań z zakresu informatyki lub operacji pomocniczych tj. konserwacje i naprawy sprzętu, przetwarzanie danych, rozwój aplikacji ,druk, konsulting.
Umowa outsourcing to wsparcie dla Klienta podczas zakupu sprzętu czy przy wyborze oprogramowania. Pomagamy i doradzamy tak, aby w pełni wykorzystać możliwości obecnego zaplecza IT, jak również w miarę elastycznie rozbudowywać go o nowe elementy.
Outsourcing to również pomoc w przypadku wystąpienia awarii. Od momentu zgłoszenia problemu nasi inżynierowie i technicy serwisu usuwają usterkę zdalnie lub podczas wizyty.
Korzyści
Rozwiązanie takie przynosi klientowi korzyści w postaci:
- obniżenia kosztów utrzymania środowiska dokumentowego
- podniesienie, jakości usług
- dostępu do nowych innowacyjnych rozwiązań i technologii w procesie produkcji i obiegu dokumentów
- dostępu do bazy wiedzy firmy
- zależną od umowy pomoc techniczną
Wszelkie prawa zastrzeżone EURO-OFFICE 2024
site by DAGSON MEDIA STUDIO